Po letih izkušenj s startupi, projektnim vodenjem in delom za večja slovenska IT podjetja, je Jan leta 2007 ustanovil podjetje Artesia v sodelovanju z mrežo specializiranih partnerjev. Artesia je strankam, med katerimi so bili Tehnološki park Ljubljana, Telekom Slovenije, RTV Slovenije in manjša podjetja, pomagala orati ledino novih tehnologij – od uporabe družbenih medijev prek skupnosti v virtualni resničnosti in prvih mobilnih aplikacij na pametnih telefonih.
Po petih letih delovanja se je Jan odločil pridobiti nove izkušnje na področju podjetništva in produktnega razvoja. Prevzel je področje inovacij v podjetju NIL, v okviru katerega je pomagal vzpostaviti inovacijski proces, pomagal pri štartu pol ducata produktov. Najbolj obetavnega od njih je skupaj s podjetjem NIL spremenil v Storesense, startup za analitiko premikanja uporabnikov v trgovinah in sejmih. Startup je prejel investicijo angleškega kapitala in pridobil prve stranke, preden mu je po nekaj letih zmanjkalo delovnega kapitala.
Leta 2017 se je Jan pridružil projektu Cofoundit, ki je nameravalo postaviti distribuiran inkubator za startupe. Podjetje je po uspešnem zbiranju sredstev v pol leta zraslo od 5 na 60 zaposlenih v petih državah, ocenilo prek 500 podjetniških pobud z vsega sveta in dvajsetim pomagalo pri produktni strategiji in strategiji prodora na trg, preden je po zaključku blockchain mrzlice zaprlo vrata in vrnilo zbrana sredstva imetnikom žetonov.
V vsem tem času je Jan svoje znanje delil na raznovrstnih predavanjih in delavnicah, tako za podjetja kot za širšo startup skupnost v Sloveniji.
Leta 2019 je Jan ponovno oživel podjetje Artesia. Edinstvene izkušnje s področja razvoja rešitev, dela z vsemi vlogami v podjetju, gradnje učinkovitih ekip in dela s podjetji vseh vrst – od nekaj tednov starih startupov do multinacionalk – in storitev za velika podjetja, lahko sedaj pomagajo tudi vam. V svoje projekte po potrebi vključi dodatne strokovnjake z različnih področij, s katerimi je Jan uspešno sodeloval v preteklem desetletju.
Janov fokus je stik med tehnologijo in trgom: kako razmišljati o novih produktih, jih osmisliti, ustvariti, predstaviti in seveda prodati. Svoj prvi produkt, založniško platformo, je ustvaril leta 1998, prvemu start-up podjetju pa se je pridružil leta 2003. Do danes je delal z ducati podjetij, od startupov do multinacionalk, in predaval doma in v tujini.
LinkedIn